När problemen uppstår hjälper vi dig hitta lösningen!

Service

Om olyckan är framme så har vi en gedigen och erfaren serviceavdelning som hjälper dig.

Vi på Lindegrens Radio & Tv sätter ett stort värde i att erbjuda dig, som kund, så bra servicehantering som möjligt.

Om produkten går sönder under garantitiden skall du i första hand ta kontakt med oss. Glöm inte att ta med garantikvittot till butiken / verkstaden.

Om du inte bor i Norrtälje så kan du kontakta närmaste Euronicsbutik eller närmaste auktoriserade verkstad för märket. Om du lämnar en produkt för reparation i annan Euronicsbutik än vår egen kommer den handlaren att kontakta oss innan reparation sker.
Om din fabriksgaranti har gått ut så hjälper vi dig även med andra reparationer. I dessa fall lämnas produkten in för ett kostnadsförslag som gör att du alltid vet i förväg vad reparationen kommer att kosta. Vi hjälper dig även med att hitta en motsvarande produkt för att du ska kunna jämföra vad det istället skulle kosta att ersätta din trasiga produkt. Kostnadsförslag betalas alltid i butiken vid inlämning av produkten som ska lagas, och återbetalas inte om du väljer att inte laga din produkt. I de fall där du väljer att genomföra reparationen får du alltid tillgodoräkna dig kostnaden för kostnadsförslaget i den totala reparationskostnaden. Det kostar alltså inget extra att få ett kostnadsförslaget om du fullföljer reparationen. Kostnadsförslaget kostar 250:- för de flesta produkter (kostnadsförslag på nätverksbaserade produkter ligger närmare 800:- ).